Zaprojektujemy dla Państwa każde opakowanie i wykonamy próby. Zespół naszych grafików na bieżąco monitoruje trendy w branży opakowań.
W kolejnym etapie wykonywane są próby opakowania w celu weryfikacji stworzonego projektu. Posiadamy ploter tnąco-bigujący zapewniający wykonanie próbnego opakowania bez potrzeby zamawiania wykrojnika, co w znacznym stopniu obniża koszty prób i czas ich wykonania.
Jesteśmy producentem opakowań kartonowych do żywności, wysyłkowych , klapowych i innych. Na zamówienie wykonujemy opakowania z nadrukiem wysokiej jakości.
Wydruk grafik na próbnych opakowaniach, również nie stanowi dla nas problemu, ponieważ posiadamy nowoczesną drukarkę
cyfrową zapewniającą nadruk na najwyższym poziomie, bez konieczności dodatkowych kosztów jakimi są klisze drukujące
(polimery).
Każdy nowy projekt jest przez nasz szczegółowo weryfikowany z dokładnością o każdy nawet najmniejszy element.
Wiemy, że to opakowanie w znacznym stopniu wpływa na sprzedaż zapakowanego produktu, dlatego tak ważne jest,
aby każdy nawet najmniejszy szczegół konstrukcyjny czy graficzny był przez nasz dział projektowania
dokładnie zweryfikowany. Dbamy o to od początku projektu aż po końcowy etap zaakceptowania opakowania przez klienta.
Począwszy od kształtów i materiałów, poprzez style graficzne, a nawet wymagania dotyczące dostawy – projektowanie opakowań dotyczy wszystkich tych pojęć.
I w wielu przypadkach to właśnie opakowanie powoduje, że wybieramy konkretny produkt. Jego ciekawy kształt, kolory,
być może coś wyjątkowego jak estetyczna faktura albo konstrukcja – coś, co powoduje, że to opakowanie wyróżnia się na tle konkurencji.
Precyzja
Dobór koloru opakowania dokonywany jest wg wzornika Pantone na przykładzie posiadanego wzoru od klienta lub wg przesłanego projektu szaty graficznej.
Samo pojęcie designu opakowań można rozumieć na wiele sposobów.
Najlepiej jest zatem spojrzeć na nie z kilku perspektyw:
– projektowania grafiki oraz komunikacji wizualnej
– produkcji oraz materiału
– punktu widzenia marketingu
– historii oraz wywoływania emocji
Każdy z powyższych aspektów jest równie istotny. Opisują one bowiem złożoność tematyki projektowania opakowań.